Sziasztok,

 Innét letölthetitek a Dobogó Játszótér tervdokumentációt (köszönet a sok munkáért Krisztának):

Itt megtaláljátok a költségvetés tervezetet a munkák ütemezésének tervével együtt:

Kérem, hogy véleményezés előtt mindenképp olvassátok el a műszaki leírást. A véleményeteket kérem, hogy kommentként tegyétek fel.

 

Annak érdekében, hogy legyen fogódzó és legyen esélyünk konszenzusra jutni, ezért kérem, hogy az alapkoncepciót, alapelveket ne változtassuk meg, ezeket ne kérdőjelezzétek meg.

  • A park alapkialakítása
    • A területet lépcsősen alakítjuk ki
    • A parkban egy járdán körbe lehessen menni
    • Legyen egy közösségi tér, ahol szervezhetünk összejöveteleket
    • Az alapjátékok (homokozó, hinta, csúszda) kerüljön elhelyezésre
  • Karbantartási költségek minimalizálása
    • Olyan játszóteret építünk, amely minél kevesebb karbantartást igényel
    • Ennek érdekében igyekszünk igényes burkolatokat és játékokat beépíteni
    • Nem cél, hogy gyorsan, de nem megfelelő minőségben készítsük el a játszóteret
    • Inkább lassabban haladunk, de amit megcsinálunk, az legyen jó
  • Meglévő eszközök, erőforrások minél nagyobb felhasználása
    • Használjuk fel a felajánlott játékokat, mert úgy sem lesz pénzünk a területet telirakni játékokkal pár éven belül
    • Építsünk a közösség munkájára és segítségére
  • Hatósági szabályoknak való teljes megfelelőség
    • A játékokra nagyon szigorú előírások vonatkoznak, ha ezeket nem teljesítjük és baleset történik, akkor az egyesület elnökét felelősségre vonják. A homokozó kivételével ez praktikusan azt jelenti, hogy nem tudunk játékokat építeni, ezeket meg kell vegyük. Ezek ára nagyon-nagyon magas, sajnos.

 A véleményezést ezért kérem, hogy szorítsuk arra, hogy ki mit látna egy ilyen kialakítású és elvek mentén tervezett játszótéren, illetve, hogy ki mivel tud segíteni a dologban.

Annak érdekében, hogy a véleményezés ne legyen egy végtelen folyamat, ezért arra kérek mindenkit, hogy 09.04. kedd 18:00-ig bezárólag kommenteljetek. Ezután összeülünk Krisztával, a tervezővel és értékelésre kerülnek a vélemények. A hasznos és megvalósítható ötleteket átvezetjük a terven. A végleges tervet jövő hét végéig elkészítjük. Ez alapján fogjuk elvégezni a tereprendezést, amely magában foglalja az játékokhoz szükséges tükrök (40cm mély gödrök) kialakítását, azaz ez után már korlátozott lehetőség lesz a játékok mozgatására. Padok, fák, szemetes, bringatároló stb.elhelyezése az ezután is kitalálható, változtatható.

Kérem, hogy névvel kommenteljetek, hogy könnyű legyen a kommentelőhöz fordulni segítségért személyesen is.

 

Jó munkát mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://dobogojatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr384742817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judit.kristo 2012.08.31. 09:59:44

Sziasztok!
Először is köszönet Krisztának, hogy egyáltalán foglalkozik az ügyünkkel! Biztos lenne más, profitálóbb dolga is.

És most az észrevételek, javaslatok:

1. Szerintem a homokozót központi helyre kellene rakni, ez az, ami vonzza a gyerekeket. Talán egy kicsit nagyobb sem ártana. A napokban többször gyűlt össze nálunk 5-6 gyerek és valami miatt mind az 1 m2-es homokozóban nyomorgott, de jól érezték magukat. Másrészről viszont az sem hátrány, ha játszótér bármely pontjáról rá lehet látni a homokozóra. A központi homokozó köré kellene 1-2 pad is. A szülők általában a gyerekeik közelében szeretnek tartózkodni a játszótéren is. Én betenném a homokozót a rugós játékok helyére/közé, a rugósokat pedig szélre raknám.
A homokozó legyen lefedhető egy sűrű hálóval valamilyen módon. A háló megvédi a homokot a nemkívánatos állatoktól, de átsüt rajta a nap, ami fertőtlenít.

2. Az egy darab kétállásos hinta nagyon kevés. Ez az, amiért ölre tudnak menni a lurkók. De tényleg. Valahol el kellene helyezni még egyet. Minden játszótéren sorban állnak a gyerekek a hintáknál. És ugye ők a türelmetlenségüknek általában hangot is adnak...

3. Cső a föld alatt. Na ez az, amivel egyáltalán nem értek egyet. Vagyis jó, de nem ilyen hosszú és nem megtört cső.
Egyrészt ha a gyerek bent sír, kiabál, a szülő ezt meg sem hallja kintről.
Másrészt lehet, hogy eu konform, de tök veszélyes. Ha bemegy mondjuk 6-7 gyerek egyszerre, de a középső ki alkar jönni, de nem tud, pánikba esik, félni fogy és egy életre elmegy a kedve a hasonló terektől. Lehet, hogy fizikailag biztonságos, lelkileg viszont nem. Ha lesz is cső, az maximum 2-3 méter hosszú legyen. Kérdés: Mit csinálunk a csővel, hogy ne költözzenek be állatok, darazsak?

4. Padok. a játszótér minden oldalára kellene pad, nem csak a közösségi tér környékére.

5. Tök jó, hogy kapunk rugós játékokat. De kell ennyi? Ezek azok, amik kb. fél percre kötik le a kicsiket, főleg az 1-2 éveseket. A nagyobbak szaladgálni, mozogni szeretnek inkább. A rugósokat szétszórtan helyezném el, nem középen.

6. Növények. Konkrétan milyen növényeket tervezünk? Gyorsan növő, árnyékot biztosítóak kellenének, de virág is, és nem csak egy icuri-picuri helyen, hanem mondjuk a kerítések mellé. Na nem azt mondom, hogy az a gumis megoldás kell (bár szerintem jó), de legyen virág minden évszakban (tél kivételével). A növényvásárlásoknál/felajánlásoknál figyelni kell arra is, hogy ne legyenek tövises, szúrós és legfőképp mérgező növények. Ki gondolná, hogy akár egy csodaszép bokor vagy virág is milyen veszélyes lehet?

7. Szemetes kellene a játszótér Dobogó utca felőli oldalára is.

8. Én valahová, két ketítésoszlopra felerősítve felraknék egy nagyméretű táblát, amire lehet krétával rajzolni.

9. Szerintem a kevesbb több, nem biztos, hogy nekünk full-exrás játszótér kell, inkább legyen hely mozogni, szaladgálni, focizni, stb.

10. VÍZ! Enélkül nem nagyon ér semmit sem a dolog. Kezet mosni muszáj.

Nagyon tetszik a rézsűcsúszda ötlete és hátul a szaletli és a közösségi tér.
A mászóvár szerintem álom, nem tudom, honnan lenne rá pénz, hacsak nem nyerünk a lottón...
A költségvetés publikussá tételét én is javaslom, az egyszerű halandó nem tudja, hogy mi mennyibe kerül, de jó volna, ha láthatná.

Dobogó Játszótér 2012.08.31. 10:50:54

Sziasztok!

Először is köszönet Krisztának a tervekért. Nekem tetszik. Nem akarok beleszólni a szakember munkájába, csak mint laikus játszótér használó anyukának annyi jutott eszembe, hogy a homokozó, a játszóvár és a rugós játékok mellé esetleg jól jönne egy-egy pad megpihenni...
Vagy ezt nem is kell a terven feltüntetni?

Üdv.:
Bodnár Dóra
Hegyalja u. 42.

Dobogó Játszótér 2012.08.31. 11:01:21

Frissítettem a bejegyzést a költségtervvel.

Gonda Melinda 2012.08.31. 20:09:04

Sziasztok!

Köszi a terveket, íme a kommentek:
1. a rézsűcsúszdát áttenném a rézsű másik véghez (ha erre a terep megfelelő) és homokozóba érkeztetném. Így ki lehetne alakítani alatta egy nagyobb, minden oldalról körbejárható homokozót.

2. Szerintem sem kellene ennyi rugós játék és én mindenképpen a kerítés mellé, a tér szélére tenném. Szerintem 1 rugós mérleghinta mehetne a mostani hinta helyére és 1 rugós játék a mostani homokozó helyére.

3. Hinta mehetne akár a Dobogó felőli részre, talán 2 dupla is elférne.

4. Játszóvárat tenném középre a rugósok helyére, mert szerintem egyértelműen a játszóvár és a homokozó lenne a legnépszerűbb.

5. Min 1 padot tennék a középső rész köré valahová, ahonnak közvetlen közelről lehet figyelni a gyerkőket.
Illetve szerintem jöhetne a térre asztal+pad kombináció is, ahová akár uzsonnázni, akár kártyázni, rajzolni is le lehetne ülni.

6. Szerintem fontos a víz, én ezt mindenképp 1. ütemben csinálnám.

7. Környezettudatosan nevelve a gyerekeket 4-5 évesen már kiváló program locsolóval elsétálni a játszótérre virágot locsolni. Ennek ellenére viszonylag minimalizálnám a gondozandó kertet, minél igénytelenebb növényeket ültetnék, lehetőleg minél több évelőt. Egyébként Judit gumis ötlete nekem tetszett, talán kicsit szolídabb színben, de szerintem vidám, olcsó.

8. Térburolathoz nem (sem) értek, részemről a fő szempont, hogy minél élhetőbb teret alakítsunk ki minél olcsóbban, mert annak semmi értelme, hogy 10 éves ütemezéssel épüljön meg a környék legtutibb játszótere. Addigra épp felnőnek, akiknek csináljuk...
Szóval a kevesebb néha több... :)

9. Ha jól sejtem lehet társadalmi munkában is EU-konform dolgokat gyártani (nem tudom, lenne-e erre bárkinek érkezése, de hátha), mert a szabályok nyilvánosak, a végén pedig úgyis be kell vizsgáltatni az egész játszóteret. Vagy tévednék? (Pl saját padot/asztalt felújítani a szabályoknak megfelelően.)

A továbbiakban szívesen segítek a szervezésben, elvileg szept közepétől lesz rá némi időm.
Találtunk jóval olcsóbb, EU-konform, jópofa játékokat, érdemes lenne felülvizsgálni, hogy mire mennyit költünk. Nekem tökéletes a középkategóriás is, hiszen így több játékra jutna pénz.

Üdv:
Linda
Dobogó u. 3.

Gonda Melinda 2012.08.31. 20:12:27

És a régebbiek:
Sziasztok!

Köszi a költségvetést, nagyon részletes, átlátható, érthető!

Viszont kíváncsiságból rákerestem EU-konform játszótérre a neten, mert nem akarom elhinni, hogy egy játszóvár 2,5 millióba kerüljön telepítve - kinek van erre pénze??????

Nem tudom, hogy Kriszta milyen céggel tervezett és én ehhez nem értek, csak laikusként kerestem rá.

Mellékelem, mit találtam. (elnézést a nagy fájlért)

EU-konform, lehet teljesen egyedit kérni, azt is bevizsgálják.

Lehet, hogy nem a gyártók Ferrarija, de ha kap engedélyt, akkor valózsínűleg nem is olyan rossz.

Én itt találtam jóval olcsóbbat is (pl Dia mászóvár - még túl nagy is, mérleghinta, hinta, stb.). Ebben nincs benne a telepítés, de gondolom ha az ár alacsonyabb, mint a tervezett ár FELE, akkor telepítve sem lenne annyi.

És igazából csak sejtem, hogy a nettót kéne néznem, de a bruttóval is jóval olcsóbb.

Légyszi mérlegeljük, hogy mire van pénzünk!

Jó lenne minél jobbat kihozni ugyanannyiból!

Persze én is a tartósra, profira, biztonságosra szavazok, de engem a tanúsítvány azért meggyőz, azt gondolom nem adnak bármire.

Azonkívül kell alá burkolat is, erre a pasi ezt mondta:

Pl a Dia játszóvár alá gumilapból kb 800e Ft lenne, míg kavicsos homokból ugyanez kb 200e Ft.

Szerintem azt is mérlegeljük, hogy 600e Ft megtakarításért esetleg hajlandóak vagyunk elviselni, hogy homokosak leszünk. Persze van más burkolat is, én most ezeket csak kiemeltem, de a fenyőkéreg sem olcsó, ha jól tudom.

És ne felejtsük el, hogyha lesznek új adományok, akkor is lesz fenntartási, állagmegóvási költség is, nem mehet minden fejlesztésre!

Én bevallom a 7,5m-os költségvetést elérhetetlennek látom.

A tényleges várható ktg oszlop gondolom az 1. ütemre vonatkozik, ugye?

Üdv:
Linda
Dobogó u. 3.

Gonda Melinda 2012.08.31. 20:14:11

Még egy régebbi:
Sziasztok!

Szuperek vagytok, tök jó, szép a terv!

Kommenteket még nem írtam, de fogok, ha működik.

Még azt közre lehetne adni, hogy Kriszta tervének mi a költségvetése?

Ezt fontos lenne tudni, hiszen ha jól sejtem messze nincs annyi pénzünk, amibe ez kerülne.

Akkor viszont ütemezés kell, arról is meg kéne állapodni, hogy mit tartunk legsürgősebbnek megépíteni.

Illetve, hogy érdemes-e egy sokkal drágább tervet fenntartani, ha soha nem lesz rá keret. Akkor esetleg át kell tervezni...

Kommenteket illetően:

ami szerintem leghatékonyabb lenne, az a következő:

Ki kéne jelölni egy időpontot (garázsvásár után vagy vasárnap, vagy pl jövő szombat 10:00?), amikor odamennénk, akit érdekel és kitűznénk a játékok meg minden helyét (nagyjából), mert elég nehéz elképzelni egy rajz alapján. Kell hozzá zsinór, kalapács, fadarabok.

Szerintem gyorsan meglennénk, sokkal gyorsabban lenne konszenzus is, mert akit érdekel úgyis eljön.

Addig persze jöhetne írásban is jópár komment, ezek mentén tudnánk elindulni, hogy nehogy vmi fontos lemaradjon a végén.

Mit szóltok?

Üdv:
Linda
Dobogó u. 3.

Gonda Melinda 2012.08.31. 20:14:59

Még mindig én:
Bocsánat, 1 dolog lemaradt a játszóteres tapasztalatokból:

az árnyékolás!

Ők ülttettek ugyan fákat, volt rá elég helyük, de lassan nőnek, semmi árnyék nincs, így nem lehet kinn lenni a gyerekkel.

Legegyszerűbb valószínűleg a vitorla vászon (vagy egyszerű lepedő) lenne, amit 1-2 vállalkozó szellemű apuka tavasszal kifüggesztene, ősszel beszedne.

Csak 1-2 oszlop kéne rögzítési pontnak (pl homokozó fölé mindenképp kellene vmi).

Erre kellene némi pénzt tervezni hogy tavasszal már meg lehessen majd csinálni.

Üdv:
Linda

Gonda Melinda 2012.08.31. 20:15:53

Ésss itt a vége! (egyenlőre)

Bementünk játszani a kanyaros játszótérre és beszélgettem ott anyukákkal is, kértem véleményt az ő játszóterükkel kapcsolatban, h mennyire vált be.

Röviden annyi, hogy 1 db nagy, minél több oldalú játszóvárat javasolnak (állítólag van nyolcszögletes is, csatoltam fotót, persze nem kéne ekkora, de ilyet találtam), mert arra sokminden ráfér (én ilyet még nem láttam élőben, áráról fogalmam sincs).

Fér rá mászófal, kötél mászó, létra, stb. Lehet hozzá kapcsolni egy hintás elemet is több hintával, és akkor már kicsik-nagyok elvannak.

Egyébként nekünk is ilyesmi van itthon, persze sokkal kisebb, de elég széles korosztályt kiszolgál és nagyon jól variálható.

Illetve mondták, hogy a homokozójuk nagyon rossz (ebben állnak a játékok, igen nagy terület), mert nem tapad, apró kavicsos, vagyis homokozásra alkalmatlan, ellenben tele van macskapiszokkal.

Vagyis mindenképp elkülönített, letakarható homokozót javasolnak. (mondjuk hálóval lehetne megoldani, nem nagy ügy...)

Kútjuk is van, de egy ideje nem működik, viszont nagyon jó lenne, a homokozáshoz is jól jön a víz, illetve lemosni a gyerkőt, ha szükséges - ez hiányzik nekik nagyon.

Üdv:
Linda
Dobogó u. 3.

Gonda Melinda 2012.08.31. 20:26:55

De ha fából akarunk, akkor íme egy ötlet arra is (ez is EU-konform):

www.jatszoterkft.hu/jatszoter.php?id=dia

Gonda Melinda 2012.08.31. 20:27:45

Utóbbi bruttó 1,2 m Ft, ez lemaradt.

Gonda Melinda 2012.09.01. 17:29:00

További kommentek:

10. Alagút
Én ettől teljesen elzárkózom, veszélyesnek találom, csak gond lenne vele. Mi van, ha állat költözik bele? Ki takarítaná?
Lezárható? És ha a gyerekek "véletlenül" egymásra zárják?
Persze folyamatosan gondolkodom rajta, hogy mit lehetne ebből kihozni, mert maga az ötlet állati kreatív, adja magát a hely, de ebben a formában teljesen ellene vagyok.

11. Körbejárható járda
Értem, hogy nem kéne belenyúlni az alapkoncepcióba, amiben ez úgy tűnik benne van, de azért leírom a véleményem:
több, mint fél millió Ft-ért tervezünk rá burkolatot - én ebből inkább vennék még 1 játékot, hiszem egyenlőre összesen van 1m Ft-unk. A Kanyarban nincs semmi ilyen burkolat, mégis jól megvannak. Én nem bánom, ha nem tud mindent a játszótér, szerintem nem ezen múlik, hogy mennyien fogjuk látogatni! Az én gyerekem füvön is elég jól elmotorozik... Ha most van ennyi pénzünk, akkor szerintem középtávú célnak már a 2-2,5m Ft is szép terv lenne. Ebből meg inkább vennék játékot, így sem lesz túl sok.

Még a rugós játékhoz ennyi:
190e Ft-ba kerül a 4 rugós felújítása, szállítása. Én ennek max a felét kérném, a maradékból meg lehet, hogy vennék egy ilyet (vagy bármi mást):

www.jateknap.hu/termekeink/intezmenyeknek/merleghintak-korforgok/merleghinta-ketuleses-reszletek

És akkor majdnem ugyanannyiból lenne rugós játék is meg mérleghinta is.
Egyből többet tudna a játszótér... :)

Üdv:
Linda
Dobogó u. 3.

Morvai Emese 2012.09.01. 22:07:17

Sziasztok!

Köszönjük a terveket!

A kommenteket olvasva egyet értek azzal, hogy a homokozó kerülhetne központibb helyre, bár akárhol van, aki homokozni szeret biztosan megtalálja :-)
Ha letakarható lenne, annak nagyon örülnék, mert a macskapiszoktól nagyon durva dolgokat lehet kapni, de elég komoly odafigyelést igényel a használóktól (én a célért nagyon odafigyelek, ha kell)

A játékok közelébe mindenképpen kellenének padok, hogy ott lehessünk velük, ahol játszanak.

A fenyőkéreg nagyon szép és nagyon európai, de nálunk túl drága és folyamatos pótlást igényel. Én elfogadhatónak tartom helyette a homokot is.

Az asztal és pad elhelyezése is jó ötlet, szerintem akár a szaletli helyett is. Én még sosem láttam köztéri szaletliben embereket, viszont jó lenne egy hely, ahol a kamaszok leülhetnek beszélgetni, kártyázni, stb.
A pergolát is feleslegesnek tartom, bár úgy láttam, ezek be sincsenek költségelve.

A hegyekben láttunk egy nagyon jópofa bicikli tárolót: egy kb. 1,5 m hosszú farönkbe voltak kerékvastagságnyi nútok vágva és csak be kellett támasztani a biciklit. Aki ért a fához, szerintem könnyedén elkészíti. Nem lehet lelakatolni a bicikliket, motorokat, de talán a játszótéren nem is szokás.

A térburkolat mennyisége szerintem is csökkenthető. Ha kismotorral megyünk a játszótérre, akkor ott már inkább egyéb játékok lennének érdekesek. Maradhat szerintem, de talán kisebb körbemotorozható rész is elég lenne.

Ha elkezdődik a munka, még lehetne futni pár kört támogatásokért: pl. a Tüzépről homokot, a betontelepről sódert, a két pátyi kertészetből fákat, bokrokat, az Erdérttől esetleg kedvezményt a rönkökre. Ha aktuális és konkrét lesz egy páran leoszthatjuk, hogy ki hova megy el segítséget kérni. A kisebb növényeket pedig szerintem össze tudnánk adni, nálunk is rengeteg szaporítható növény van, ami nem igényel nagy gondozást, állandó öntözést. Biztosan sokaknak vannak ilyenek, csak valakinek össze kellene fogni, hogy ne legyen kaotikus az egész.

Emese

Faniko 2012.09.03. 14:16:27

Sziasztok!

A vázlatrajz és a műszaki leírás alapján az alábbiakat szeretném megosztani Veletek. (Más anyukák véleményét is leírom, nem csak a sajátomat.)
Köszönet Szarka Krisztának a dokumentációk elkészítéséért, a játszótér fantáziadús megálmodásáért!
Nem véletlen a szóhasználat, véleményem szerint „túl szép” a terv, hogy megvalósítható legyen – a költségvetést látván – minden erőfeszítésünk ellenére belátható időn belül az egyesület anyagi helyzete miatt nem lesz megvalósítható, legfeljebb kis része. A kevesebb több, ahogy már többen is írták! Használható legyen minél előbb, ne évek múlva.

- nem látok mérleghintát a vázlatrajzon, jó lenne egy a játszótéren (költségvetésben szerepel)
- miért kell körbe térkő burkolat? Motorozhatnak a gyerekek otthonról a játszótérig és hazafelé; (- 550 eFt kiadás)
- nagyobbak szeretnek együtt hintázni, a lengőhintánál két lapülőkét javasolok, míg bébiülőkét a játszóvár részeként lehetne kialakítani;
- lépcsős kialakítás, nagy kapu, rézsűcsúszda (lehetne több is!), közösségi tér, sütőhely jó ötlet, tényleg szaletli nélkül padok és asztal elegendő;
- műszaki leírásban szereplő „támogatók által felajánlott padok, szemetesek” elhelyezése miért nem szerepel az ütemtervben? azokat lehetne elsőként a helyére betonozni.
- minden felajánlott játékszert használjunk fel
- az ivókút megvalósítását támogatom, abból nem könnyű nagyobb mennyiségű vizet vételezni, azonban az altalajcsappal kapcsolatban: zárható helyen lesz? Ki fog onnan vizet venni/vinni? Ki fizeti a vízszámlát? (Ismerjük az vízdíjat!) Ki fog locsolni?
- Öntözőrendszer nélkül szép „gyep” nem lesz, legfeljebb hasonló a jelenlegi „erősen gyomos gyepfelülethez”, akkor minek erre költeni (füvesítés kertészeti módszerekkel) Hiú álom azt feltételezni, hogy amikor szükséges, naponta locsolni fogunk majd éveken át.
- Egy kötélpálya esetleg, mint Biatorbágyon a Páty felől beérkező út melletti játszótéren?

Javaslom, hogy törekedjünk a költséghatékony megvalósításra, a helyes ár-érték arány figyelembevételével.

Kirchheim testvértelepülésünk, onnan van pl. a pátyi tűzoltóautó vagy az új iskolai tantermet ők szerelték fel számítógépekkel (vagy monitorokkal). Meg lehetne keresni őket (nem tudom ki tartja velük a kapcsolatot a faluban) hátha tudnak valamiben segíteni.
A helyi üzleteket megkerestük már? A pátyi tüzép, festékbolt, gazdabolt, gyógyszertár, játékbolt, zöldséges, virágos, kertészet, kreatív kuckó, ételfutár, pékség, hentes, gyrosos, Pagh étterem, stb. hátha szívesen áldoznak erre a helyi célra pénzt vagy akár építőanyagot, facsemetéket, stb. beszerzési/kedvezményes áron.

Szívesen segítek!

Anikó
Hegyalja 36.

kolonicsati 2012.09.04. 08:56:32

Sziasztok!

Köszönjük az eddigi hozzászólásokat, örülök, hogy Ti is hasonlókat láttok, képzeltek el, mint amiket mi a tervezése elején elővettünk! Sok beszélgetés és megbeszélés van már a rajzok mögött, ezek hol szakmaiak (homok, vagy nem homok), hol esztétikaiak (sövény, vagy kerítés), stb.

Szóban is kaptunk sok visszajelzést, hogy tetszik a terv, de még várjuk az esetleges kommenteket!

Örülök a jelentkezéseknek is, számítunk rátok majd a támogatási megkeresésekben. Ehhez "meg kell tennünk az első ásónyomokat", hogy komolyan vegyék a játszóteret. Szóval hamarosan...

És lesz majd összefoglaló a javaslatokból, ahogy Zoli ígérte!

Szép napot:
Attila
Dobogó30
süti beállítások módosítása